Nem titok, hogy a világot áthatják a digitális megoldások az internet születése óta. Most arról fogunk beszélgetni,hogy hány ember érhető el online a világban, és mire fordítják az online töltött idejüket. Végül arra is választ kaphat, hogy a vállalkozások miképpen profitálhat ebből a virágzó digitális trendből. Fő célunk, hogy elképzelhesse az online robbanás méretét, ami az elmúlt tizenöt évben zajlott: míg 2000-ben nagyjából 361 millió ember volt jelen az online térben világszerte, addig 2014-ben ez a szám már több mint hárommilliárd. Ez 764%-os növekedést jelent.

Jelenleg már a világ lakosságának fele érhető el online. Az európai adatok ennél is figyelemre méltóbbak: az európai lakosság 75%-a rendelkezik internet-hozzáféréssel. Az európaiak annyira együtt élnek a hálózattal, hogy 1,25 mobilelőfizetéssel rendelkeznek fejenként. Vagyis minden főre egynél több mobil- előfizetés jut, és a különböző eszközökkel átlagosan havi 1900 percet töltenek a hálózaton.

De vajon mire fordítják ezt a sok online töltött időt, és ebből hogyan profitálhat a vállalata? A digitális kapcsolatban álló emberek szeretnek vásárolni. 2013-ban az online termék- és szolgáltatásértékesítések mértéke Európában meghaladta a 364 milliárd eurót. Az online videomegtekintések száma is sokszorosára nőtt az elmúlt öt évben, manapság több millió videót tekintenek meg naponta a közösségi és egyéb oldalakon, mint a Netflix vagy a YouTube.

Az emberek órákat töltenek a közösségi médiaoldalakon, az online töltött idejük közel egyharmadát töltik a közösségi hálózatokon. Amennyiben Ön egy vállalkozás tulajdonosa, akkor ennyi ember az online világban hatalmas potenciált jelent Önnek. És ahogy halad az idő, egyre többen fognak még többet internetezni, ami a vállalkozására is hatással lehet. Nagyszerű látni, ahogy az internet ilyen rövid idő alatt több országban is átformálta a mindennapi életünket, a világ minden táján.

Az emberiség egyértelmű belépett a digitális korba! Ez a váltás minden kisvállalkozás előnyére válhat! Maradjon velünk, és megmutatjuk!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.