Ne bízd magad a VB-s fogadásokra, keress pénzt a weboldaladdal!

By 2018 június 25, hétfőEgyéb
GDPR megfeleltetés

Tombol a fociláz, mi mégis azt tanácsoljuk, hogy ne a tippmix legyen a jövedelemkiegészítőd, ugyanis mi tudunk egy sokkal biztosabb forrást: a saját weboldaladat!

A vállalkozásod online felülete ugyanis, ha modern, felhasználóbarát és valóban hasznos tartalmat közvetít, több módon is hozhat számodra bevételt. Ha úgy gondolod, hogy a fent említett kritériumoknak egyelőre nem felel meg az oldalad, keresd bátran specialistáinkat, akik testreszabott, teljeskörű szolgáltatáscsomagjaikkal maximalizálhatják az online jelenlétedből származó hasznot!

Az alábbiakban pedig néhány opciót sorolunk fel, amelyek valódi bevételt hozhatnak neked, persze ez esetben a 90 perces izgalom kimarad.

  1. Hirdetési felületek értékesítése
    Kihasználatlan helyek vannak a weboldaladon? Kínáld fel más márkák számára, akik bannereket helyezhetnek el, te pedig fix összeget kapsz a megjelenítésükért, függetlenül attól, hogy mennyien kattintanak át. Az árazás rajtad múlik, de minden esetben figyelembe kell venned a weboldal látogatottságát, azaz: nem érdemes elszállt árakat szabni.
  2. Affiliate marketing
    Ez tulajdonképpen más márkák termékeinek reklámozását jelenti, jutalékalapon. Egy másik brand megjelenik a weboldalon, valaki rátalál a hirdetésére nálad, megtetszik neki, átkattint és vásárol. Neked pedig ebből jövedelmed származik! Minden esetben előre meg kell határozni, hogy mekkora mértékű részesedést kapsz egy vásárlásból.
  3. PPC – Pay Per Click
    Avagy: kattintásalapú fizetés. Ebben az esetben akkor jár neked bevétel, ha valaki rákattint az oldaladon elhelyezett hirdetésekre. A Google AdSense az egyik legalkalmasabb megoldás ezek kezelésére, ugyanis egy beépített kóddal biztosítja, hogy a weboldalad látogatóinak olyan hirdetések jelenjenek meg, amelyek számukra relevánsak, így nagyobb az esély a bevételgenerálásra.
  4. Szponzorált tartalmak megjelenítése
    Ez megnyilvánulhat blogposztok, cikkek, vagy akár hozzászólások formájában is, a lényeg, hogy egy  releváns márkával működj együtt. Ebben az esetben megegyezés alapját képezi, hogy mekkora összeget kaphatsz egy-egy megjelenítésért, de persze itt is nagy szerepe van a látogatottságnak.
  5. Online áruház létrehozása
    Ha csak nem szolgáltatásokat árulsz, azt ajánljuk, hogy hozz létre egy átlátható, felhasználóbarát webáruházat, amelyen keresztül a látogatók megismerhetik a termékeidet. Természetesen nem csak a megismerésem van a hangsúly, hanem a vásárláson is! Ha igazán hasznosak és minőségiek a termékek, meggyőző az oldal megjelenése, valamint jó a marketingje, akkor biztosan jelentős hasznot fog számodra hozni.

Ha úgy gondolod, hogy egyedül nem lennél képes a hirdetéseket kezelni, és a webáruházadat is működtetni, kérd ki szakértőink segítségét, és bízd rá magad a profizmusukra!

admin

Author admin

More posts by admin

Leave a Reply