Online média kampányok

Google AdWords, Google AdSense, Instagram hirdetések, Facebook hirdetések

Vállalkozása forgalmának növeléséhez Google AdWords, Google AdSense, Facebook hirdetések, Instagram hirdetések és egyéb online hirdetési formák szolgáltatásait kínáljuk ügyfeleink számára. Ahogy a közösségi oldalak egyre nagyobb szerepet töltenek be az internetfelhasználók életében, úgy válik egyre fontosabbá az online marketingben is. Hiszen a vevők az interneten keresnek termékeket és szolgáltatásokat. Addig amíg az Ön cége nincs ott, vagy nem a legjobb pozícióban találahtó, addig az érdeklődők a konkurenciától vásárolnak!

Google AdWords

A Google AdWords hirdetés az egyik leghatékonyabb online hirdetési forma. A Google AdWords hirdetések a Google keresőjében az első találatok között vannak. Ugyanis a Google AdWords hirdetések a Google fizetett hirdetései. Ez a hirrdetési forma több szempontból is megéri Önnek. Ezért is nevezik az egyik legjobb ár-érték arányú online hirdetési formának. Ugyanis amellett, hogy szinte csak olyanok találnak az Ön hirdetésére, akik, amúgy is érdekődnek a téma iránt, az egyik legjobban mérhető hirdetés. A méréshez, és a folyamatos statisztikafigyeléshez, azonban profi szakemberekre kell bíznia hirdetési kampányának managelését. Így, amit erre a hirdetési formára költ összeg, többé nem költségként fog jelentkezni, hanem befektetésnek, ugyanis ha folyamatosan felügyeljük mérnöki pontossággal a Google AdWords hirdetéseit, minden egyes ráfordított forint, meghozza az árát.

Google AdSense

A Google AdSense, a Google hirdetési formáinak ún. „display” hálózata. Itt a hirdetések, nem a Google keresőjében jelennek meg, hanem az adott kulcsszóhoz releváns tartalmú oldalon, egyfajta bannerként. A Google AdSense fontos tulajdonsága, hogy az oldalon megjelenő hirdetések összefüggésben állnak az oldal szöveges tartalmával, ezáltal a hirdető vállalkozások jóval nagyobb hatékonyságot érhetnek el célzott reklámjaikkal.

Facebook hirdetések

A Facebook hirdetések nem annyira célzottak, mint a Google AdWords hirdetések, azonban itt is lehet különböző paraméterek szerint szűkíteni azt, hogy kinek jelenjen meg az Ön hirdetése. Lehet szűrni korra, nemre, érdeklődési körre. A Facebook hirdetések esetében azonban fokozottan kell ügyelni, hogy milyen postot hirdetünk. A postnak tartalmilag, szövegileg, formailag és grafikailag is meg kell felelnie bizonyos kritériumoknak, hogy igazán hatékony és sikeres legyen hirdetésünk.

Instagram hirdetések

Az Instagram hirdetések elsősorban azoknak ajánlott, akik még jobban ott akarnak lenni a social mediaban, és célcsoportjuk az ”Instagrammer-ek”. Akik úton-útfélen, lépten-nyomon, telefonon, tableten, PC-n is az instagrammot bújják, és előszerettetel készítenek fotókat is. A cél itt a minél több követő és a minél több like. Instagram hirdetések segítségével gyorsan elérhető illetve elkötelezhető a célközönség, sőt növelhető a márkaismertség is.

Egyéb online hirdetési formák

– RSS
– Etarget
– Youtube kampányok
– Origo és egyéb hírportálokon való megjelenés
– Affiliate marketing

Google AdWords, Google AdSense, Instagram hirdetések, Facebook hirdetések

Árajánlatkérő