Google AdWords

A Google AdWords hirdetés az egyik leghatékonyabb online hirdetési forma. A Google AdWords hirdetések a Google keresőjében az első találatok között vannak. Ugyanis a Google AdWords hirdetések a Google fizetett hirdetései. Ez a hirrdetési forma több szempontból is megéri Önnek. Ezért is nevezik az egyik legjobb ár-érték arányú online hirdetési formának. Ugyanis amellett, hogy szinte csak olyanok találnak az Ön hirdetésére, akik, amúgy is érdekődnek a téma iránt, az egyik legjobban mérhető hirdetés. A méréshez, és a folyamatos statisztikafigyeléshez, azonban profi szakemberekre kell bíznia hirdetési kampányának managelését. Így, amit erre a hirdetési formára költ összeg, többé nem költségként fog jelentkezni, hanem befektetésnek, ugyanis ha folyamatosan felügyeljük mérnöki pontossággal a Google AdWords hirdetéseit, minden egyes ráfordított forint, meghozza az árát.

AdSense

A Google AdSense, a Google hirdetési formáinak ún. „display” hálózata. Itt a hirdetések, nem a Google keresőjében jelennek meg, hanem az adott kulcsszóhoz releváns tartalmú oldalon, egyfajta bannerként.

Facebook hirdetések

A Facebook hirdetések nem annyira célzottak, mint a Google AdWords hirdetések, azonban itt is lehet különböző paraméterek szerint szűkíteni azt, hogy kinek jelenjen meg az Ön hirdetése. Lehet szűrni korra, nemre, érdeklődési körre. A Facebook hirdetéseknél azonban fokozottan kell ügyelni, hogy milyen postot hirdetünk. A postnak tartalmilag, szövegileg, formailag és grafikailag is meg kell felelnie bizonyos kritériumoknak, hogy igazán hatékony és sikeres legyen hirdetésünk.

Instagram hirdetési kampányokEz a hirdetési forma elsősorban azoknak ajánlott, akik még jobban ott akarnak lenni a social mediaban, és célcsoportjuk az ”Instagrammer-ek”. Akik úton-útfélen, lépten-nyomon, telefonon, tableten, PC-n is az instagrammot bújják, és előszerettetel készítenek fotókat is. A cél itt a minél több követő és a minél több like.

Egyéb online hirdetési formák

  • RSS
  • Etarget
  • Youtube kampányok
  • Origo és egyéb hírportálokon való megjelenés
  • Affiliate marketing

Amennyiben úgy gondolja, hogy az Ön vállalkozását szeretné a leghatékonyabb online markating eszközökkel ismertté tenni, írjon nekünk! Árajánlat Megrendelés AdWords A Google AdWords hirdetés az egyik leghatékonyabb online hirdetési forma. A Google AdWords hirdetések a Google keresőjében az első találatok között vannak. Ugyanis a Google AdWords hirdetések a Google fizetett hirdetései. Ez a hirrdetési forma több szempontból is megéri Önnek. Ezért is nevezik az egyik legjobb ár-érték arányú online hirdetési formának. Ugyanis amellett, hogy szinte csak olyanok találnak az Ön hirdetésére, akik, amúgy is érdekődnek a téma iránt, az egyik legjobban mérhető hirdetés. A méréshez, és a folyamatos statisztikafigyeléshez, azonban profi szakemberekre kell bíznia hirdetési kampányának managelését. Így, amit erre a hirdetési formára költ összeg, többé nem költségként fog jelentkezni, hanem befektetésnek, ugyanis ha folyamatosan felügyeljük mérnöki pontossággal a Google AdWords hirdetéseit, minden egyes ráfordított forint, meghozza az árát.

AdSense

A Google AdSense, a Google hirdetési formáinak ún. „display” hálózata. Itt a hirdetések, nem a Google keresőjében jelennek meg, hanem az adott kulcsszóhoz releváns tartalmú oldalon, egyfajta bannerként.

Facebook hirdetések

A Facebook hirdetések nem annyira célzottak, mint a Google AdWords hirdetések, azonban itt is lehet különböző paraméterek szerint szűkíteni azt, hogy kinek jelenjen meg az Ön hirdetése. Lehet szűrni korra, nemre, érdeklődési körre. A Facebook hirdetéseknél azonban fokozottan kell ügyelni, hogy milyen postot hirdetünk. A postnak tartalmilag, szövegileg, formailag és grafikailag is meg kell felelnie bizonyos kritériumoknak, hogy igazán hatékony és sikeres legyen hirdetésünk.

Instagram hirdetési kampányokEz a hirdetési forma elsősorban azoknak ajánlott, akik még jobban ott akarnak lenni a social mediaban, és célcsoportjuk az ”Instagrammer-ek”. Akik úton-útfélen, lépten-nyomon, telefonon, tableten, PC-n is az instagrammot bújják, és előszerettetel készítenek fotókat is. A cél itt a minél több követő és a minél több like.

Egyéb online hirdetési formák

  • RSS
  • Etarget
  • Youtube kampányok
  • Origo és egyéb hírportálokon való megjelenés
  • Affiliate marketing

Amennyiben úgy gondolja, hogy az Ön vállalkozását szeretné a leghatékonyabb online markating eszközökkel ismertté tenni, írjon nekünk! Árajánlat Megrendelés