Egy mobilalkalmazás célja lehet új bevételi forrás, de szolgálhatja az innovatív imázst is – sikeressége a letöltések számán múlik.

Éppen ezért mobilalkalmazás esetében is óriási szükség van marketingre, hogy ne kidobott pénz legyen az eddigi befektetésünk. A keresőoptimalizálás mindennek az alapja, hiszen több százezer alkalmazás van jelen a piacon, tehát első körben érdemes kulcsszókutatást végezni. Meg kell határoznunk a legfontosabb kulcsszavakat, melyek által megnövekedett forgalmat és megrendeléseket érhetünk el.  Törekedni kell arra, hogy eltaláljuk azokat a kulcsszavakat, amikre a felhasználók nagy része keres – a legfontosabb kulcsszót pedig érdemes elhelyeznünk az applikáció nevében és a termékleírásban is.

mobile-application-development-sri-lanka

Használjuk ki a hype funkciókat! A mobil piactereken az alkalmazások kiválasztásánál az egyik fő szempont az értékelés – minél magasabb a szám, annál jobb. Jó ötlet a felhasználókat ösztönözni a kedvező értékelésre, ami megoldható azzal, ha beleintegráljuk az alkalmazásba vagy a közösségi platformokat hívjuk segítségül.

Nagyobb elérést tudunk biztosítani azzal, ha alkalmazásunknak létrehozzuk egy ingyenesen letölthető verzióját – ez rendelkezhet korlátozott képességekkel, vagy hirdetéseket is megjeleníthet.

A hagyományos marketing eszközök használata is sikerre vezethet: népszerűsítsük a rendelkezésre álló ingyenes marketingfelületeinken: ügyfélkommunikációban, vállalati honlapon, hirdetésekben QR-kód formájában.

Kiegészítésként használhatunk még célzott kampányokat, például mobilhirdetéseket, melyek más alkalmazásokban jelennek meg.

A felsorolt módszerek ész szerű, jól megtervezett használatával rövid idő alatt óriási letöltési számot tudunk generálni, bekerülhetünk akár a mobil piacterek toplistájába is.

Segítünk megtervezni marketingkampányát, legyen szó mobil applikációról, vagy vállalkozásának egyéb népszerűsítéséről – konzultáljon velünk ingyen!

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.